You need to find yourself

Endast deppinlägg i denna blogg för tillfället..
Det går över snart hoppas jag.
 
Jag har kämpat med att komma tillbaka till mig själv efter deppressionerna i våras, så fort en enda liten grej varit positiv så har jag trott att jag lyckats.
Det är tyvärr inte saken.
Jag är fortfarande detta deppfreak som jag var i våras, det har inte gått över och nej, jag mår nog inte så bra som jag vill intala mig att jag gör.
Därför, nu när jag insett hur det verkligen ligger till, så ska jag gå och prata med nån. Påå torsdag är min första träff med psykdoktorn. Nu jävlar ska det grävas och varenda litet hörn av mitt liv ska granskas.
vi ska få bukt på det här..
och just nu..Jag skulle bara vilja börja med lyckopiller nu. jag orkar fan inte med mig själv längre..Jag vill må bra, på riktigt nu. Sluta låtsas att allt är ok fast det inte är det.
 
Har även tagit det riktigt jobbiga beslutet att Jassie ska flytta. Att hon ska få ett hem som kan ge henne allt hon behöver, för det är inte här hos mig. Jag kan inte vara det stöd hon behöver, eller ge henne den tid och det arbetet som hon behöver. Det blir bäst såhär för henne. Hon behöver mer än jag kan ge henne. Det vore själviskt av mig att behålla henne när hon förtjänar bättre än såhär för att hon ska må bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0