This is hard life

Oktober månad
 
Hemtjänsten: 2pass
Förskolan: 2pass
det är vad jag fått jobba den här månaden.
 
Jag känner mig sjukt stressad över min ekonomi nästa månad, över mina räkningar som inte kommer bli betalda på dom där 4 passen.
Jag ångrar inte att jag tog studieuppehåll för skolan stressade mig och min kropp för mycket för att jag skulle må bra.
Men just nu stressar det här mig för mycket för att må bra.
 
Jag ställer min kl på 6 varje dag för att kunna dra iväg om dom behöver mig direkt på morgonen.
Jag vaknar varje morgon med panik för att jag ändå inte har blivit bokad.
 
Nu har jag ringt och pratat med den som har hand om laslistan..
Jag har tydligen bara 30dagar kvar tills jag blir lasad, vissa säger att det har och göra med att jag inte får jobb.
att jag är för nära och dom inte "vill" ge mig fast jobb.
 
Det här är alltså tacken för att man ställer upp och jobbar på ett och samma ställe i 5år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0