Where dreams takes you

Inatt hade jag en dröm, en återkommande dröm. Jag var tillsammans med J igen. Eller, vi höll på att bli tillsammans igen men han visste inte vem av oss han skulle ta. Den här drömmen är återkommande..
Jag saknar J så fruktansvärt mycket, Jag saknar vårt förhållande, den jag var när jag var tillsammans med han och mest av allt HAN.
 
Det har snart gått 3 år sen vi gjorde slut. Jag fattar inte hur jag kan ha så himla mycket känslor kvar för den här personen efter 3 år. Jag vet inte ens vem han är nu, om han är likadan eller en helt annan person. Så hur kan jag fortfarande ha så mycket känslor kvar för han? Antagligen för att han är den underbaraste personen som finns, den roligaste och mest kärleksfullaste. Han fick verkligen mig att skratta hela tiden.
Jag saknar vårat samboskap, när vi tvättade och alltid sjöng, eller på fredagar när vi köpt chips till kvällen och kom hem så sjöng vi alltid på fredagsmys-låten.
Jag saknar dig, och jag önskar att jag kunde spola tillbaka till vår tid och att få vara det yckligaste jag nånsin varit. Där alla problem var som bortblåsta för jag hade dig vid min sida.
Jag önskar att det är du och jag igen.
 
"jag tänkte på det här med att vara i ett stadigt förhållande. det känns så jävla skönt, man vet att man har någon att komma hem till, någon som älskar en för den man är och som allid ställer upp för en. J har funnits i mitt liv sen jag var 16år, jag har aldrig känt så stor kärlek för nån. och den kärlek jag kände som bara växte under kollo veckan, att man kan känna nåt för någon så snabbt.
dirket när jag gick av bussen och såg honom så kände jag att jag bara ville vara nära honom, jag ville vara där han var, och det var jag, haha nästan hela veckan.
Jag väntar på dig Älsk, för de finns ingen annan som jag vill ha som pappa till mina barn.

Jag älskar dig J, nu och föralltid"
 
Urdrag ur min blogg från september 2009.
 

Vet inte vad jag vill med det här, kanske bara att han ska se det och få veta hur jag känner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0