to face the fact

Jag har varit en idiot, det vet jag. en ganska lång period var jag känslokall och elak..
men det är längesen nu. Jag har förändrats, jag är inte den jag var då.
 
Att höra det du sagt när du visste att jag skulle komma, det sårade.
men det var också jobbigt att se dig då jag sen en tid tillbaka nu saknar dig och hoppats på att få tillbaka dig nån gång. Jag har insett nu efter det du sa att det aldrig kommer hända. För du ser mig fortfarande som den idiot jag var.
Jag förstår att jag sårade dig då och jag hatar mig själv för det.
Men jag har insett nu att det aldrig kommer bli vi igen.
 
for what its worth
Du är den absolut bästa killen som finns, vi hade det perfekta förhållandet och du finns fortfarande djupt i mitt hjärta. Jag kommer aldrig nånsin att glömma dig och jag kommer sakna dig föralltid. och nånstans inom mig så kommer det alltid att finnas hopp för oss igen
 
Var den prefekta killen du alltid är och låt ingen såra dig. Du är värd så mycket bättre.
Be great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0